U kanjonu Nere i Beušnice

15.04.2018.
Udruženje Poželi želju
broj učesnika 20

Nakon dana provedenog u Vršcu krenuli smo ujutro ka Rumuniji. Preko GP Kaluđerovo ušli smo u Rumuniju i nastavili ka selu Potoc. Loš kolovoz, pun rupa, ipak stižemo na vreme, po izlasku iz sela napuštamo bus i stazom preko livade krećemo uzbrdo. Duva jak vetar, posle subotnje vreline u Vršcu može se reći da sada vetar, iako jak, ipak prija.

Malo napora pri usponu, nije to ništa u odnosu na uspon na Gudurički vrh, izbijamo na ravniji deo, kratak predah pa idemo dalje, sada već zaklonjeni šumskim delom. Spuštamo se naniže ka reci, izbijamo na makadamski put, stazu koja vodi ka vodopadima. Ljudi je mnogo, omiljeno je ovo izletište sudeći po masovnoj poseti.

Od prvog vodopada ponovo sledi manji uspon do drugog gde se na kratko zadržavamo. Računamo da li će biti vremena da sve planirano i ostvarimo. Krećemo nazad, plan je da se do 15 h stigne do autobusa koji nas čeka na ulazu u ovaj NP.

U povratku se grupa razvukla, neko brže neko sporije, ali svi smo na vreme stigli do dogovorenog mesta.

[lfh-gpx src=https://pozelizelju.org.rs/wp-content/uploads/2018/06/beusnita-rumunija.gpx title=“Beusnita“ color=orange width=3 ]An exceptionnal trail trough ….[/lfh-gpx]