Biserno ostrvo

Komentari su isključeni na Biserno ostrvo

29. maj
Udruženje Poželi želju
vodič Zoran V.
učesnika 60

Usput posećujemo park prirode Jegrička na izlasku iz Temerina na putu prema Bečeju. Par lepih detalja na edukativnoj stazi tek da obogatimo sadržaj današnjeg ravničarenja.

Polazak na pešačenje je bio u Čurugu, ulica koja vodi do Stare Tise i restorana Tiha Tisa. Tu napuštamo autobus i prelazimo Staru Tisu i dolazimo na Biserno ostrvo. Biramo smer obrnut od kazaljke na satu, idemo ka Tisi, autentični ravničarski filing, sunce i vetar u kombinaciji ponekada podižu prašinu pa tek posle sat i nešto više pronalazimo kakvo takvo mesto za prvu pauzu i doručak iz ranca.

U hodu modifikujem planiranu trasu pešačenja i kolonu vodim ka nasipu, prelazimo preko nasipa uz neodoljive mirise sa neke farme svinja, stotinjak metara dalje u šumi topola uživamo na obali Tise u omanjem vikend naselju sačinjenom od desetak drvenih baraka, vikendica.

Vraćamo se do nasipa, pa dalje kombinacijom asfaltnog i zemljanog puta ponovo prelazimo Staru Tisu, sada na dobro poznatom mestu kod lovačkog doma odakle su godinama polazile akcije bečejskih planinara. Skrećemo levo i kroz vikend naselje nastavljamo uz Staru Tisu do Čuruga.

Dolazimo do šetališta koje vodi do spomenika, prešli smo više od 20 kilometara i nekima je već dosta pešačenja. Veći deo grupe odlazi do restorana Tiha Tisa a ja obilazim centar Čuruga, već kako treba pepsi, sladoled, limunada, sledi par čuruških znamenitosti pa opet peščana plaža za ubijanje vremena do polaska za Bečej.

U Bečeju biram šišćevap umesto sladoleda, s obzirom koliko sam ga čekao da mi ga spreme bolje da sam išao na sladoled. No, sve je to život a život je lep. Idemo dalje!

Hvala svima koji su danas bili deo ekipe, sada znate da možete pešačiti i preko 20 km. Nije to ništa, ili šta zna dete šta je 20 kilometara